> > Forum Travagliu, Risorse Umane-Persone è Cultura 2025: Più di 3.000 participanti è 380 esperti...

Forum di u travagliu, di e risorse umane, di e persone è di a cultura 2025: Più di 3.000 participanti è 380 oratori

immagine predefinita 3 1200x900

Milanu, 27 d'ottobre (Adnkronos/Labitalia) - Milanu, a Capitale Europea di a Cultura di u Travagliu, accoglierà a diciassettesima edizione di u Forum HR-People & Culture 2025 da u 18 à u 20 di nuvembre di u 2025, à l'Università IULM di Milanu. U Forum riunirà più di 3.000 participanti...

Milanu, 27 d'ottobre (Adnkronos/Labitalia) – Milanu, a Capitale Europea di a Cultura di u Travagliu, accoglierà a diciassettesima edizione di u Forum HR-People & Culture 2025 à l'Università IULM di Milanu da u 18 à u 20 di nuvembre di u 2025. U Forum riunirà più di 3.000 participanti è 380 oratori, frà i quali direttori di e risorse umane, CEO, accademici è dirigenti di l'innuvazione. Dodici prugrammi in dui ghjorni, frà i quali talk show, keynotes, workshops è tavule rotonde esecutive, si terranu in sei sale parallele: quattru sessioni à porte aperte è duie sessioni à porte chjuse.

Per a prima volta, u Forum HR-People & Culture accoglierà un panel internaziunale cù presentazioni in lingua inglese da prufessiunali di e risorse umane di livellu C di tutta l'Europa, chì saranu trasmesse in diretta nantu à www.comunicazioneitaliana.tv durante l'eventu di dui ghjorni. U tema guida per u 2025 - "Co-intelligenza" - rapprisenta l'intersezione di l'intelligenza umana è artificiale, l'efficienza tecnologica è u valore umanu. Un cambiamentu di paradigma: da a "gestione di e risorse" à u "miglioramentu di e persone", da a prestazione individuale à l'intelligenza cullettiva.

Fabrizio Cataldi, fundatore di Comunicazione Italiana, dichjara: "A nostra missione hè di cunnette l'intelligenza umana, a tecnulugia è i valori per cuncepisce u futuru di u travagliu".

L'eventu hè urganizatu da Comunicazione Italiana, u principale ecosistema talianu di dirigenti è decisori di livellu C, chì cunnetta più di 6.000 oratori, dirigenti è prufessiunali attraversu eventi, media è prughjetti relazionali chì prumove l'innuvazione, a sustenibilità è a leadership centrata nantu à l'omu.

U Forum vede a cullaburazione di più di 84 partenarii. Partner Media Principale: Adnkronos. Partner Principale: Indeed, Pluxee Italia. Partner Ufficiale: Adequat, B2You Altroconsumo, Babbel for Business, Busuu, Carol, Cornerstone OnDemand, CVing, Gility, Howay, Jointly, nCore HR, Salesforce, Remote, Unobravo, XMetaReal, WellMakers by BNP Paribas.

Partenarii di cuntenutu: Adp, Alveria, Axerta, Blue Health Center, British Council, Consecution Group, Corporate Benefits, Digit'Ed, Digital Attitude, Edenred Italia, Elty (DaVinci Salute), Eudaimon, GoodHabitz, HumanX (Selexi), Initial (Rentokil Initial), iSapiens, Klaaryo, Liane – LianeCare, Partner & Partners Holding Group, Qipo, Scs Consulting, Six Seconds Italia, Skillvue, Vitality+, Walà, Welfare Nest. Partenarii di u Forum: 6Unico!, Asterys, Awair, AssessFirst, Bonoos, Certiquality, Cesop Hr Consulting Company, Competence, goFluent, Jobify, Kekyjob, La Luna del Grano, Ldp Automation, Percinque, Pipeline, PlanEat, ProfessionAI, Radical Hr, Diritti Professional, Sales Line, Simundia, Skillsincloud, Sli, Smart Info, Syllog, Talentware, The language Grid, Telepass Business, The Appointment Consulting, Top Employers Institute, Twenix, Vip District, Volocom, Waddi, WellDone Italia, Wellhub, WordWorks.