Roma, 9 d'ottobre (Adnkronos) – "E parolle di Riccardo Magi contr'à Matteo Salvini cunfermanu una volta di più l'enorme scartu trà +Europa è i veri prublemi di u paese. Parlà di "spiagge sequestrate" o "lobbies" offende migliaia di famiglie chì anu travagliatu cù sacrifiziu è passione per generazioni per assicurà servizii di qualità, ospitalità è un turismu eccellente."
Questu hè secondu a eurodeputata di Lega Susanna Ceccardi.
«A Lega ùn difende micca i privilegi», cuntinueghja, «ma l'impieghi è un mudellu turisticu chì hè parte integrante di l'identità italiana. Mentre Magi s'inchinanu davanti à Bruxelles è à i burocrati europei chì vulerianu mette à l'asta a nostra costa cum'è s'ella fussi una qualsiasi altra merce, per regalalla à multinaziunali straniere, Salvini è a Lega si battenu per u rispettu di e cumunità lucali, per l'investimenti fatti è per a continuità di l'imprese familiale chì furniscenu impieghi è valore à a regione».
"Ricurdemu à Magi chì u guvernu travaglia à un decretu chì tene contu di a legislazione europea, è ancu di a prutezzione di i cuncessionarii è di u dirittu à una compensazione ghjusta. Parlà di muri è barriere hè pura propaganda: chiunque cunnosce veramente e spiagge italiane sà chì senza u travagliu di l'operatori di e spiagge, ùn ci saria nè ospitalità nè sicurezza", cunclude.