Roma, 7 d'aostu (Adnkronos) – "Presenteraghju una pruposta per mudificà l'articulu 18-bis di u Regulamentu di a Camera di i Deputati per rende tutti i ducumenti relativi à i casi esaminati da a Cummissione di Autorizzazioni accessibili à tutti i deputati, micca solu à i membri di a Cummissione di Autorizzazioni". Questu hè secondu Devis Dori, deputatu AVS è presidente di a Cummissione di Autorizzazioni di a Camera di i Deputati.
"Naturalmente, spergu chì u Regulamentu possi esse discussu è appruvatu da u Cunsigliu digià in settembre, affinchì possi esse applicatu ancu à u casu Almasri, chì hè estremamente sensibile perchè implica un sottusegretariu di l'uffiziu di u Primu Ministru è dui ministri", hà cuntinuatu Dori.
"Cunsiderendu chì durante u passaghju in a Camera, ogni Membru serà chjamatu à vutà à scrutinu secretu, hè impurtante chì tutti possinu fà lu cù piena cuscenza di i fattori implicati. Infine, è micca menu impurtante, a quistione riguarda ancu i gruppi micca rapprisentati in u Cumitatu di Autorizzazioni, cum'è Italia Viva, chì si ritruverianu à vutà un rapportu in a Camera senza avè avutu l'uccasione di studià alcunu di l'annessi", cunclude.